Halle Berry afekt nesvědčí, to už se nám párkrát potvrdilo. I když se tedy pokouší citáty z recenzí vyvolat dojem, že se čokoládová kráska vzmohla k hereckému galakoncertu, obavy tu jednoduše musí být. Její postava se totiž bude chovat divně. Frankie trpí poruchou identity a jako schizofrenik nejhrubšího zrna se motá v sedmdesátkovém Los Angeles. Halle to nutí střídat překotně polohy, chvíli si hrát na noblesní dámu, a pak psychoticky valit oči, škobrtat po ulicích nebo hystericky mlátit hlavou do čehokoliv, co se namane. Je to přiznaná one-woman-show, která se může klidně vymknout a budit svou přepjatostí posměch… ale taky hrozí, že Halle Berry zajistí další fanfáry, za kterýmžto účelem se film koneckonců bude v prosinci promítat v L. A., tak aby splnil podmínky k účasti v oscarových dostizích. Do distribuce pak bude vpuštěn až v únoru 2011, zrovna v době, kdy vytoužené sošky poznají nové majitele. Už jednou oceněná herečka má určitě velkou šanci si přinejmenším nominaci zopakovat (známe vkus Akademie). Bylo by ale hlavně fajn Berryovic okázalou hru na emoce vidět v povedeném filmu: Snad to nebude pro pro režiséra Hlasu smrti Geoffreyho Saxe a dvorního Singerova kameramana Newtona Thomase Sigela příliš náročný úkol.
