Sean Penn byl prý nejslabším účastníkem v letošní soutěži v Cannes. Bohužel to tedy nevypadá, že by se mu povedl majstrštyk jako u opojného Úteku do divočiny, ale že se tady bude spíš dojímat, týrat a kýčařit bez kýženého efektu. Přitom záplětka o odcizení věčného kriminálníka a jeho dcerky zní docela slibně, zvlášť když člověk ví, že Penn do všeho herecky šlape na maximum a jako režisér určitě vytříská velké emoce i ze své dcerky (ostatně podobně rodinné entrée si odbyde i dcera Eddieho Veddera, autora soundtracku z už zmíněného Útěku do divočiny, Olivia Vedder, která stejně jako tatík přispěla svou hudbou). Trailer se rozhodně úplně nemíjí účinkem a kamera umí být opojná tak, jak bychom u Penna čekali, ale všechny ty negativní reakce moc nadějí nedávají.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Už The Last Face bolo niečo nehorázne trápne, sebadôležité, úplne ako keď v Prázdninách pana Beana Willem Dafoe hral toho narcistného, arogantného, pseudoumelca čo v Cannes mal premiéru svojho pseudoumeleckého kusu. To je presne fáza, do ktorej sa Penn ako kombinácia režisér + herec dostal.