Dovedu si představit, že vzhledem k neutěšené geopolitické situaci ve světě bude pro diváky sledování Domu plného dynamitu podobně děsivé, jak tomu kdysi bylo u televizních snímků Den poté a Vlákna, které během studené války působivě varovaly před atomovým holocaustem. Plnohodnotné lákadlo na netflixovskou novinku Kathryn Bigelow však přece jenom mohlo ještě víc zatlačit na pilu a strach z kokotů s prstem na spoušti probouzet chytřeji, než záběry na vyděšené postavy v situačních místnostech a na ucpaných komunikacích. Jasně, dočkáme se letmého pohledu na bombardér B-2 a smrtící rakety na obrazovkách opouštějí sila, ale jindy děsivá siréna a ne zrovna akurátně poskládané obrazy ze začínající apokalypsy toho se mnou prostě zatím moc neudělaly. Přesto ty slabší čtyři hvězdičky vytasím. Moje zvědavost na celovečerák rozhodně nebyla zapuzena a není to jenom kvůli tomu, že první reakce lákají na maximálně intenzivní thriller, po němž se vám nebude dobře spát.



. Každopádně podobnou procedurálně pojatou záležitost ve stylu Contagion od Soderbergha si dám líbit. Obzvláště když Bigelow tyhle žánrovky zvládá s přehledem, téma je neokoukané (a bohužel aktuální) a v castingu se objevuje Ferguson, což vzbuzuje zájem tak nějak automaticky. Čekat, že Bigelow bude mít, ehm, koule na pořádně explozivní závěr a za pár let dojde na sequel The Day After je asi moc troufalé, ale třeba překvapí
Materiál vyzerá na solídny thriler, ktorý vzhľadom k momentálnej geopolitickej nálade naberá "fajn" horrorové prvky.