Talentovaná režisérka Olga Malířová Špátová se po filmech o Radůze či Karlu Gottovi vrhá na další hudební ikonu. Petr Janda je legendou, jež si svůj dokument beze sporu zaslouží. Mám však problém s těmi dokumenty, které se v rámci obecného pojetí daného tématu či života rozpliznou v nudě a ničemu se nestačí věnovat pořádně a předat cokoliv důležitého. Django zatím vypadá, že u něj přesně toto hrozí. Přehnaně dlouhý trailer totiž láká na snahu o zachycení každého důležitého aspektu Jandova života - muzicírování, otcovství, úmrtí syna, strach z vlastní smrti, vztah k hudbě. Hudba Olympicu, bez níž by to pravděpodobně nešlo, však ukázce dodává potřebný šmrnc, takže trailer většinu času šlape. Slušelo by mu ale odvážnější pojetí s méně mluvícími hlavami.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry