Sice úplně jiné, než byly dosavadní dva filmy od Bergera, ale ani tentokrát nemůžu říct, že by mě to ať už námětem, nebo provedením nezajímalo. Asi se tady bude projevovat mírná averze k Tildě Swinton, takže s tím sledováním nebudu tolik spěchat, nicméně jako taková gamblerská spirála se skoro až halucinogenní atmosférou (a kamerou), v jejímž centru stane tentokrát vynikající Colin Farrell, to zkrátka opět vzbuzuje dojem filmu, o kterém se bude mluvit. Asi míň než o Konkláve, ale rozhodně třeba víc než o letošním nejdražším blockbusteru Netflixu, na jehož název (či zápletku) si dnes už nikdo ani nevzpomene. Ty všudypřítomné neonové barvičky, okázalé interiéry kasín, křiklavé kostýmy a zpocený hazardér, jemuž čím dál tím více teče do bot zkrátka lákají na jízdu, která možná nebude dvakrát originální a možná ani tolik napínavá (vlastně když to srovnám s Drahokamem, působí to až nečekaně poklidně), jak by asi chtěla, ale rozhodně to zavání filmem, který by nejednomu cinefilovi mohl způsobit velkou radost.
. Festivalové reakce sice u gamblerů na rozdíl od papeženců radostí do vzduchu tak úplně neskáčou, ale minimálně po stránce castingu a stylového audiovizuálu to vypadá na povedený žánrový kousek. 

