Milé festivalové publikum, koukej se dojímat! Starý pán putující ve stopách svého zesnulého syna tě prostě nemůže nechat chladným, říká si určitě v duchu režisér Emilio Estevez. Zatímco při komentování filmů Bena Afflecka nikdo neopomene zmínit, že se z průměrného herce stal výjimečný režisér, Estevez se proměnil v režiséra přesně tak nevýrazného, jak se dalo odvozovat z jeho matné herecké kariéry. V jeho novince aspoň tentokrát není tolik hvězd, že by to nasytilo pět celovečerních filmů, ale pouze jeden Martin Sheen, spoléhající na stařecké vrásky, charisma slavného důchodce a jistotu, že máloco diváky tak dojímá jako vnitřní tání obstarožního mrzouta. Clint Eastwood ale prošel v Gran Torinu proměnou s bouchačkou v ruce, navíc v řemeslně i herecky vyšperkovaných podmínkách. Martin Sheen se naopak toulá po krajině, čelí těm nejotřepanějším nástrahám a prozřením, co tuláka můžou potkat (opakovaný boj o batoh), a celé to vypadá jako mrzký videofilm. Rodiče to v televizi sice dojme, ale do kin bych takhle okoukanou ždímačku slz a mezigeneračního pochopení nestrkal.
Pod možností Stáhnout odkaz na HD stream od Applu.