„Začněme od konce, protože nemá cenu vyprávět příběh, pokud nevíte kam směřuje,“ myslí si zarostlý Daniels a já se ptám, proč nestačí, že každá druhá kriminálka začíná od půlky či od konce – musí nám to vousatý pán omlacovat o hlavu už v traileru a kamuflovat tím, že nejde o moc víc než samoúčelné zatraktivnění scenáristova produktu? Ale popojedem. V rámci škatulky „psychologické thrillery o mladých pro náctileté“ se The Lookout docela činí. Disponuje dvakrát temnější a mrazivější atmoškou než Neviditelný a občas se tváři, že podá přihlášku mezi zimní thrillery á la Fargo, Jednoduchý plán nebo Zmražená pojistka. Naděje se stupňují i s plány na vybírání bank a s Islou Fischer v kalhotkách (but not my type... přenechávám imfovi :-). Jenže traileru chybí koule. Nakonec zasmrádá jak tuctový film druhého sledu, který se pokouší obšlehnout scenáristickou konstrukci svých slavnějších kolegů, ale přitom si musí občas vypomoci lacinějším záběrem nebo bouchačkou v dlaních jemné dívky. Trailer zůstává fajn možná i na druhé podívání, na film bych ale příliš žetonů nepokládal.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry