Na dvě věci lze podle traileru tutově vsadit. Robinu Williamsovi se zalíbil temnější odlesk jeho herectví, s nímž mile překvapil ve dva roky staré Insomnii, a režisér Omar Naim má evidentně moc moc rád vizuální styl Davida Finchera (všudypřítomná tma a stíny) i Darrena Aronofského (několikanásobná reminiscence na Rekviem za sen - rozdělená obrazovka, podprahový střih, barvy u houpačky apod.). První minutu vyplńuje pouze "teaserovitý" sled triviálních prolínaček o několika záběrech, ale pak znepokojivý svět Finálního střihu rychle nabere na jasných obrysech, které vylučují ze soutěže slabší povahy. Vzdechající tváře a trudná nálada jak ze Schumacherovy porno-deprese 8 MM nevěstí nic dobrého - zejména ne poklidné odpoledne v kině s celou rodinkou. I když, klípek samotný je s působivostí trochu na štíru. Zrychlující střih se sice snaží vygradovat napětí, ale z traileru je jasně cítit, že ještě nejedeme na ostro a že na pravý nášup emocí si budeme muset počkat přinejmenším do finálního sestřihu Final Cut. Ať už nás potká cokoliv, zdá se, že budoucnost domácího videa může stát za to. :-)
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry