Nezlobte se na mě, ale Universalové se museli zbláznit. Tak předně – vypláznout 400 (!) mega za hororovou trilogii je hodně bláhové a je úplně jedno, že se bude navazovat na legendárního Friedkinova Vymítače. Toho musel ve své době vidět snad každý, protože uvedení děsivého snímku provázela pověst skandální podívané, při níž lidé v kinech omdlévají. I dnes jsou slavné střípky jako otáčení hlavy o 360 stupňů, nebo krabí chůze Lindy Blair po schodech překvapivě působivé. Dívám se na druhý trailer první části čerstvé trilogie a ptám se: Kde je sakra nějaká silná scéna? Proč je každý záběr tak statický, dvouminutovka repetitivně dobíhá a nijak nevrcholí? Děsivou atmosféru si režisér schovává až do druhého celovečeráku? Myslí si snad studio, že diváky přiláká do kin návrat Ellen Burstyn? To je asi stejně absurdní, jako kdyby Paramount ždímal klasiku Rosemary má děťátko a vábil v nové trilogii na Miu Farrow. Jasně, fandové si na ni vzpomenou, ale já zatím v kampani nepostřehl jediný důvod, proč se na dalšího Vymítače těšit. Premiéra je přitom už za měsíc. Ne, tohle nedopadne dobře.