Plakát k filmu Wolf Creek

Wolf Creek /2005

Režie: Greg McLean

Hrají: John Jarratt, Cassandra Magrath, Kestie Morassi

USA premiéra: 25.12.2005

Informace o filmu Wolf Creek

Měla to být dovolená snů: Tři mladí lidé, spousta alkoholu, lehkých drog, dobré nálady + jedno auto a improvizované plány na jedné z nejdelších australských silnic světa, kde dlouhé desítky kilometrů neleží nic kromě pustiny a pár stromků. Jedinou plánovanou zastávkou byl plácek nedaleko městečka Wolf Creek, kde leží legendární obří kráter po spadlém meteoritu. Dojeli tam, kráter uzřeli a když se vrátili, zjistili, že jejich milá retrokraksna ročník osmdesát nechce startovat. Co s tím uprostřed země nikoho? Čekat na pomoc. Klidně celý den. A když pak pomoc přijede, modlit se, aby vás vyloupla z nesnází a byla ochotna odvézt vás na vlečném laně až někam, kde znají slovo civilizace. Přání se plní a přijíždí masivní truck. Veze naše hrdiny celou noc a… tady už se věci trochu zvrtávají a začíná být jasné, že sny v téhle dovolené mají nádech hodně nepěkné noční můry. Trojice je vyhozena z auta na jakémsi špinavém pozemku, rázem zmlácena, v další minutě nepěkně psychicky terorizována a všichni tuší, že pokud to takhle půjde ještě chvíli, život z nich vyprchá jako pára nad hrncem. Kdo jsou ty zrůdné postavy s tak násilným sklony? A co vlastně od naší trojice chtějí? Kudy vede cesta ven a kam vlastně utéct, když se kilometry kolem nic nenachází? Na tyto a spoustu dalších otázek vám podle vlastního scénáře odpoví režisér Greg McLean, který dostal distribuční požehnání od samotných bratří Weinsteinů. Příběh ne nepodobný Texaskému masakru motorovou pilou a z něj odvozených klonů se opět chlubí tím, že je sepsán na motivy skutečných událostí (tak mě napadá, že v Americe museli mít minulých 30 let hodně veselo… kolik takových historek nás ještě čeká? ;) a pokud si stáhnete trailer, možná tomu nebudete stejně jako já moc věřit, ale určitě se docela solidně „pobavíte“. Ukázka ukazuje hodně depresivní a nepěkné věci a rozhodně nabízí hmatatelně dusnou atmosféru a pár zajímavých momentů, kvůli kterým bych si do určitě kina skáknul. Co na to vy?

Autor: k0C0UR

Recenze filmu Wolf Creek

Trailery a klipy filmu Wolf Creek