Plakát k filmu Varan vs. Kobra

Varan vs. Kobra /2005

Režie: Jim Wynorski

Hrají: Michelle Borth, Jerry Manthey, Ryan McTavish, Michael Paré

Na DVD od: 25.2.2006

Informace o filmu Varan vs. Kobra

Dalo se předpokládat, že moudré sovy z filmu Hoot nebudou kralovat věčně a dříve nebo později jim někdo zatne tipec. A netrvalo to ani tak dlouho. Každopádně, je to mocný konkurent, který musel přitvrdit v kalibru a nabídnout minimálně dvojnásobek stávajících parametrů.Tak kdopak? Netvor z hlubin X vs. netvor z hlubin Y? Samá voda. Vetřelec vs. Predátor? Samý sliz. Spiderman vs. Batman? Hanba mluvit! Hledanou skladebnou dvojicí je Varan vs. Kobra. Varan je takové zvláštní "zviřátko" (vyslovuj jako Petr Nárožný ve večerníčku Mach a Šebestová v dílu s pravěkým člověkem, panem Bumlem), u něhož mnozí ani neví, kde by jej v Zoo hledali. Je to savec či plaz? Pravdu mají ti, kdo tipují pro b) a jako bonus se na jednoho hezky rostlého varana podíváme. Už jste zpátky? Výborně, pokračujme tudíž k tomu, co na nás vymyslel tým z Cinetel Films, který se specializuje na katastrofické filmy (do našich videopůjčoven míří i Země v ohrožení, Síla dopadu, Fantom hlubin), kdy jde lidstvu o kejhák a při jeho záchraně se nad hrozbou nevítězí o vteřiny, ale o pikusekundy. Film Jima Wynorskiho vypráví příběh čerstvě sezdaného manželského páru, který se s mužným lodivodem (stárnoucí Michael Paré) a partičkou známých vydává na průzkum ostrova, na němž probíhaly vojenské experimenty a v důsledku toho se na něm přemnožili monstrózní kobry a varani. Toho, kdo si myslel, že Lovci dinosaurů jsou co do triků a scénáře neporazitelnou kategorií, je třeba taktně upozornit, že Varan vs. Kobra je dohání, předbíhá a o několik délek ocasů obou tvorů (je had hlava s ocasem a nebo ocas s hlavou?) vítězí. Upozornění: K filmu Varan vs. Kobra se nesmí přistupovat s intelektuálskou povýšeností, ale nestranným badatelským zaujetím, jež dříve nebo později vynese své plody. Kdo neuvidí, prohloupí!

Recenze filmu Varan vs. Kobra

Trailery a klipy filmu Varan vs. Kobra

Zatím nevyšel žádný klip.