Diskuze (7)
Plakát k filmu The TV Set

The TV Set /2006

Režie: Jake Kasdan

Hrají: David Duchovny, Sigourney Weaver, Ioan Grufford, Judy Greer, Philip Baker Hall

Informace o filmu The TV Set

David Duchovny si postavil kariéru na tom, že hrál v Aktech X paranoidního agenta, který to v hlavě neměl úplně v pořádku. A to se mu teď vyplatilo. V The TV Set si sice nezahraje agenta, ale televizního producenta. Pro jeho duševní zdraví to však bude mít nejspíš ještě horší následky. Mike už se v televizní branži nějakou dobu pohybuje a viděl spoustu skvělých seriálů, které musely pro nezájem publika opustit obrazovky a jejich místo zaujaly nezajímavé hovadiny, na které se bůhvíproč lidé koukají. Mike teď však dostal možnost natočit vlastní seriál. Netuší ale, že dostat na televizní obrazovky pouhý pilot bude práce, která mu dá zabrat víc, než by si vůbec dokázal představit. Zkracování rozpočtů, ožralí herci, náladové herečky, nespolehliví producenti a nejistota, jestli se výsledek bude vůbec někomu líbit. Mika a jeho tým zkrátka čeká hodně nepříjemná práce. Jake Kasdan, syn slavnějšího otce Lawrence, se rozhodl pořádně si posvítit na televizní průmysl. Na přetvářku lidí, kteří v něm pracují, na náladové diváky a na všechny ty malé problémy, které doprovázejí natáčení a způsobují újmu na duševním zdraví všech zúčastněných. Kasdan v televizi nějakou dobu pracoval, takže evidentně ví, o čem mluví. The TV Set by měla být komedie z prostředí, o kterém má nejspíš mnoho lidí velmi mylnou představu, téma zní ale docela zajímavě a herecké obsazení vypadá velmi lákavě. Doufejme tedy, že se The TV Set u nás objeví alespoň na DVD.

Recenze filmu The TV Set

Trailery a klipy filmu The TV Set

DVD a Blu-ray filmu The TV Set