Diskuze (19)
Plakát k seriálu Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Terminator: The Sarah Connor Chronicles /2007

Režie: různí

Hrají: Lena Headey, John Dekker, Summer Glau, Brian Austin Green

Informace o seriálu Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Vždycky říkal, že se vrátí. A taky že se vrátil. Jenže už to není Arnie, neřádí na stříbrných plátnech a celé už to vlastně není o něm, ale o Sarah Connor. Ve třetím díle jste druhou největší drsňačku filmových vesmírů (na Ellen Ripleyovou nemá nikdo) vidět nemohli, protože už to měla díky rakovině za sebou. Foxové se ale nehodlají nechat připravit o tak ikonický charakter a tak si vymysleli televizní seriál, který se odehrává mezi druhým a třetím dílem. John je teenager, Sarah je aspirantka na titul nejstarostlivější matka měsíce a tahle podivínská dvojice cestuje z města do města (ze školy do školy), aby se vyhnula všemožným průšvihům. Paranoia je věčná a SkyNET taky. Že byla hrozba ocelové pěsti definitivně zažehnána? Co vás nemá... i když se producenti dušovali, že v seriálu bude terminátoři jen zřídka, v pilotním dílu potkáte nejen další psychostroj, co se snaží Johna zavraždit, ale také nový model hodného terminátora. Vypadá jako dobře stavěná dívka, inteligence moc nepobral, ale když na to přijde umí hodit zastavit holou rukou jedoucí náklaďák nebo zastavit naštvaný gang motorkářů. A něco takového přijde k duhu. Dotírající kovošroti ale nejsou jediným problémem. Po stopách hrdinů se vydávají federální složky a někde v srdci Ameriky se pomalu sbíhají křemíkové čipy, aby vydláždily cestičku ke zkáze lidstva. Povede se je tentokrát zastavit?