Až příští rok prosákne info, kolik třeba WB, Paramount, Universal a Disney nalili do nového Supermana, osmičky M:I, jedenáctky F&F a nové várky marvelovek a bude to výrazně nižší numero, než se obecně předpokládá, tak si můžeme napsat, že se studia po pandemii (odlivu diváků a průserech v BO) opravdu poučila. Do té doby to vidím skepticky, tj. studia půjdou zase tradiční cestou sázek na jistotu (velké hvězdy, zajeté brandy, sequely) za obvykle velké prachy a jen se ještě více rozevřou nůžky mezi event blockbustery a zbytkem produkce. A samozřejmě budou jako každý rok doufat, že hromadu nic moc výsledků (nebo vyloženě průserů) v daném roce jim "zalepí" příjmy z nějakého překvapivého hitu, případně rovnou BO jednorožce.
P.S. Austrálie (nebo Evropa) je jednoznačně finanční úleva jak na daních, tak na náklady obecně (už jednička Matrixu byla natočena u protinožců, opáčko u sequelů už byl jen logický krok, btw Cruise se v druhé M:I vykašlal na původně zamýšlené cestování jinam a kromě úvodní sekvence natočil celý film taky jen tam), ale asi bych ji do toho "seznamu faktorů" vůbec netahal, tam se natáčely i fakt drahé filmy, viz Singerův Superman, z poslední doby Shang-Chi, čtyřka Thora, nebo právě předchozí Godzilla vs. Kong.