New Police Story /2004

Režie: Benny Chan

Hrají: Jackie Chan, David Wu, Nicholas Tse, Andy On, Charlie Yeung

USA premiéra: 16.5.2006

Na DVD od: 15.5.2006

Informace o filmu New Police Story

Inspektor Chan má za sebou mimořádně špatný rok. Býval tím nejlepším policistou, ale na scéně se objevil gang rozmazlených dětiček bohatých rodičů, které se rozhodly zahrát si Counter-Strike v reálu a bohužel pro hongkongskou policii disponují potřebnými schopnostmi i automatickými zbraněmi. Poté co rozpráší několik jednotek po vykradení banky (policii sami zavolají, aby si vyzkoušeli sílu svých zbraní), slíbí Chan v televizi, že je dopadne do tří hodin. Tím na sebe nechtěně přivolá pozornost a stane se terčem leadera týmu Ultimátních vojáků. Tyhle děcka žijí adrenalinovými sporty, není pro ně problém hacknout se kamkoliv a celý den věnují tréninku střelby a bojových umění. Nalákají Chana a jeho kolegy, kteří pomstou za padlé kamarády ani pořádně nevidí, do opuštěného skladiště, které je ve skutečnosti smrtícím labyrintem.
Během deseti minut je po všem, Jackieho kolegové jsou rozvěšeni u stropu a Chan je donucen hrát s mladíky sérii her. Když prohraje, zemřou jeho kolegové. A Chan začne prohrávat. Nakonec jako jediný přeživší opouští vybuchující budovu s mrtvými kolegy na vozíku, s duší vytěženou až na dřeň. Od policii je vyhozen za nepřímé zavinění smrti svých kolegů, opustí svou přítelkyni a začne chlastat. Deprese kam se podíváš, která však chytne rychlý konec, když začne hrdinu honit do "práce" tajemný zelenáč od policie. Proč chce napravit jeho život, proč se chová tak přiblble dušínovsky a proč vypadá jako chodící reklama na Head&shoulders? Režisér Benny Chan má na všechno odpověď.

Recenze filmu New Police Story

Trailery a klipy filmu New Police Story

Zatím nevyšel žádný klip.