Fragile

Plakát k filmu Nepřemožitelné zlo

Nepřemožitelné zlo /2005

Režie: Jaume Balagueró

Hrají: Calista Flockhart, Elena Anaya, Gemma Jones, Richard Roxburgh

Informace o filmu Nepřemožitelné zlo

Hrdinkou dalšího z řady malých horůrků vyráběných za mrzký peníz na koleně, je sestřička Amy, čerstvá to posila v ponuré dětské nemocnici. Zpočátku to vypadá jako každá jiná práce, kde pečujete o děti a máte z toho radost. Výměna prostěradel, doplňování konvic s čajem a především naslouchání přáním a historkám, které se v těch malých hlavách občas vyskytnou a chtějí okamžitě ven. Vše jde podle plánu, ostatně každý horor má přece klidný rozjezd, no ne? ;) Ale pak se pochopitelně začnou dít věci. Světla zhasínají v nejnevhodnější dobu, občas se odněkud ze tmy ozve divný zvuk… a jako by to nestačilo, jedna z malých pacientek si vymyslí imaginárního kamaráda, se kterým hraje… no… různé hry. Amy je z toho nesvá – ostatně, které pečovatelce by se líbilo, kdyby její svěřenkyně říkali věci jako „ne, dneska nikoho nezabíjej“? A má snad i podezření, že abstraktnost holčiččiny představy není zase tak velká. Od čeho se dívce objevují na těle pohmožděniny, když leží ve svém pokojíku úplně sama? Aby situace nebyla tak fádní, zhruba uprostřed pátrání po odpovědích na tuto záhadu se „kámoš“ začne zjevovat mnohem víc lidem. Kdo to je a co chce? A proč kvůli tomu musí, u všech svatých, bořit celou nemocnici a plánovitě terorizovat celé její osazenstvo? Možná, že vám tahle otřepaná zápletka připomněla asi tucet různých jiných hororů, to by vám však určitě nemělo bránit v tom, abyste si vychutnali parádně atmosferický International trailer, který příjemně kombinuje atmosféru Kruhu, Temných vod a Ally McBealové. I když bohužel jen v zatraceně malém okně.

Autor: k0C0UR

Recenze filmu Nepřemožitelné zlo

Trailery a klipy filmu Nepřemožitelné zlo