Monarch of the Moon

Plakát k filmu Monarch of the Moon

Monarch of the Moon /2006

Režie: Richard Lowry

Hrají: Blane Wheatley, Monica Himmelheber, Brent Moss, Kimberly Page

Informace o filmu Monarch of the Moon

Svět má opět na kahánku. Proradná Japončice zvaná Vážka se spojila s panovníkem vládnoucím na měsíci, který chce napadnout modrou planetu a připravit ji o všechny zdroje surovin a tudíž i energie.Této nesvaté alianci, která chce do našeho bezpečného světa vnést chaos a zoufalství, se může postavit jen jediný hrdina bez bázně a hany - Žlutokabátník. Žlutokabátník byl kdysi obyčejným pilotem, ale díky zásahu prozřetelnosti se z něj stal okřídlený superhrdina, který vede chrabré Američany v boji za demokracii a svobodu. Tento boj však nebude žádná procházka japonskou zahradou, protože Vážka disponuje nejmodernějšími roboty a pomáhá jí i tajemný nacistický vědátor, který připravuje nejnebezpečnější zbraň, která kdy byla vyrobena - Paprsek zkázy. Boj s panovníkem měsíce vyžaduje celého muže a tím Žlutokabátník zajisté je. Film v produkci komiksového nakladatelství Dark Horse kráčí ve stopách Světa zítřka a uvádí na plátno záměrně lehce naivní příběh jako vystřižený z televizních seriálu '40. a '50. let o Bucku Rogersovi a Johnu Carterovi. Mimo to rozjeli představitelé studia fámu o tom, že jde o "found footage from '40", nalezenou zcela nedávno, když se přehrabovali ve firemním archivu. Jediný poklep na profil kteréhokoliv herce na IMDb však osvědčí, že některé skutečnosti nepromysleli úplně do detailu ;) Producenti z Dark Horse doufají, že příběh Žlutokabátníka se setká s nadšenými reakcemi diváků a skromné výrobní podmínky se nakonec ukážou nouzí, která se stane příslovečnou ctností. Monarch of the Moon už je dávno dokončen a prozatím úspěšně obráží festivaly fanoušků sci-fi, avšak jeho celoamerické nasazení (a tím pádem i kdekoliv jinde) je zatím v nedohlednu.

Recenze filmu Monarch of the Moon

Trailery a klipy filmu Monarch of the Moon

DVD a Blu-ray filmu Monarch of the Moon