I'm a Cyborg, But That's OK

Plakát k filmu I'm a Cyborg, But That's OK

I'm a Cyborg, But That's OK /2006

Režie: Chan-wook Park

Hrají: Su-jeong Lim, Rain, Dal-su O, Jun-myeon Pak

Informace o filmu I'm a Cyborg, But That's OK

Asijské filmy to u českého publika nikdy neměly lehké. Je jedno, jak je film dobrý, nezáleží na tom, jestli jde o hongkongskou akci, korejskou romanci či japonský krvák. V Čechách prostě masové publikum tahle část filmového světa vůbec nezajímá. Co na tom, že na festivalech (včetně těch českých) bývají právě tyhle filmy to nejlepší? V široké distribuci zkrátka veškerá asijská produkce, krom filmů Anga Leeho a Zhanga Yimou, prošumí. A stalo se to i kultovnímu Oldboyovi, který byl běžným publikem ignorovaný, ale přesto si cestou ke spoustě filmových fanoušků našel. A nezklamal je. Právě Oldboy odstartoval horečku po korejských filmech, které někteří diváci sledují s takovým nadšením, že často ani nejsou schopni objektivního hodnocení. Každopádně Chan-wook Park, režisér Oldboye a možná nejzářivější hvězda současné korejské kinematografie, točí dál a komerční neúspěch u nějakých českých diváků ho příliš nepálí. A jeho další kousek vtrhne do kin ještě letos. Jak je ale v Koreji zvykem, ani tentokrát nebude film úplně normální. I´m a Cyborg, But That´s OK bude netradiční příběh o vztahu dvou lidí, kteří to v hlavě nemají zrovna v pořádku. Respektive oba jsou úplně mimo. Hlavní hrdinka si totiž o sobě myslí, že je ve skutečnosti bojovým cyborgem. Její okolí má ale na věc trochu jiný názor, takže dívka putuje do blázince. Tam se však seznámí s mladíkem, který je přesvědčený, že může krást lidem duše. Romantický vztah těchto dvou lidí bude všechno, jen ne normální. Zkrátka další pro Evropana netypická romantická záležitost, které Korejci umí jako nikdo na světě. A v režii vizuálního mága Parka by to opět mělo stát za to. Snad se jednou dočkáme i u nás.

Recenze filmu I'm a Cyborg, But That's OK

Trailery a klipy filmu I'm a Cyborg, But That's OK

DVD a Blu-ray filmu I'm a Cyborg, But That's OK