Plakát k filmu Flash Point

Flash Point /2007

Režie: Wilson Yip

Hrají: Donnie Yen, Ngai Sing, Louis Koo, Fan Bingbing

USA premiéra: 14.3.2008

Informace o filmu Flash Point

Ne, tohle skutečně není adaptace slavné české videohry. Nenajdete tu tanky, i když hlavní hrdinové by je zřejmě převálcovali malíkovou hranou. Flash Point dorazí do hongkongských kin už v červenci a bude v pořadí již třetí spoluprácí Donnieho Yena a Wilsona Yipa. Společnými silami nakopli čínské kung-fu do třetího tisíciletí, když natočili kriminálku Sha Po Lang a potom pro jistotu naznačili, že i v Asii může vzniknout slušná comicsová adaptace (Dragon Tiger Gate). Teď se vracejí zpátky k Sha Po Lang a znovu útočí na baštu moderního akčního filmu, ve kterém tentokrát Donnie Yen hraje první, druhé i poslední housle. Než si Tony Jaa v Thajsku uklohní druhý Ong-Bak a znovu svět přesvědčí o tom, že lidské tělo je ve skutečnosti vyrobeno ze stejného materiálu jako hopsakoule, předvede vám Donnie proč mu jeho nehynoucí pozérství pomohlo k titulu "největší badass letošního roku". Možná se obléká do příliš pestrých barev a znásilňuje světové zásoby Head&Shoulders, ale když přestal režírovat a vrhnul se před kamerou, našel konečně sám sebe. Po letech tak znovu září a tentokrát vyzval na souboj dalšího bijce, neprávem zapomenutého Ngai Singa, kterého si můžete pamatovat jako Serapha z Matrix Reloaded a k vidění je i v aktuálním DOA: Na život a na smrt. Klučina s mimořádně rychlýma nohama a nejvíc sexy svalovou definicí na východ od Singapuru. Až se do sebe tihle dva pustí v rámci čistek v podsvětí, budou vzduchem létat oční bulvy. Hledejte si je pak klidně na koberci a naříkejte, že jste na nic takového nebyli připraveni. To máte z toho, že nám nevěříte. Donnie vládne a už za dva měsíce svojí třistašedesátkou překopne tolik věcí, že rychle pochopíte, proč stál Flashpoint celých osm milionů dolarů. Když ušetříte na atomovkách, Tomu Hanksovi a záběrech z vesmíru, můžete klidně zničit půlku města. A skoro zadarmo. Uč se, Hollywoode!

Recenze filmu Flash Point

Trailery a klipy filmu Flash Point

DVD a Blu-ray filmu Flash Point