Plakát k filmu Film Geek

Film Geek /2006

Režie: James Westby

Hrají: Melik Malkasian, Tyler Gannon, Matt Morris, Tara Walker, Leslie Taylor

USA premiéra: 13.1.2006

Informace o filmu Film Geek

Čas od času zařadíme do rubriky Na obzoru nějaký unikátek, který se zcela vymyká všem hollywoodským šablonám, ale přesto se jedná o záležitost natolik pozoruhodnou, že vás o ni prostě nemůžeme ochudit ;). Film Geek je přesně takový. Jde o film děje prostého, prostředků na výrobu zcela minimálních, herců neznámých, kamery striktně digitální. To bylo tak. Žil byl jednou jeden chlapík jménem Scotty a pracoval ve videopůjčovně. Nepracoval tam náhodou - vyznal se ve filmech jako nikdo jiný. No a taky ho kvůli tomu mimochodem nikam jinam nevzali ;). Scotty je chodící filmovou encyklopedií, ale bohužel si své poznatky nenechává pro sebe. Otravuje s nimi známé, otravuje s nimi spolupracovníky a v neposlední řadě i zákazníky. A tak se stane, že Scottyho z půjčovny vyhodí. Život ho naučil jít se v takové situaci dívat na film, ale Scotty snad prvně za svou existenci nemá na život náladu. Ztratil to jediné, co v něm měl. A dostat z depresí by ho mohl jen skok z Nuseláku nebo… no ano, žena. A protože se tvůrcům asi nechtělo natáčet v Čechách, tak i v tomhle příběhu je přítomna chladná femme fatale, samozřejmě úplně jiná než Scotty. Má žárlivého bývalého přítele (toho času fotbalista), kterému bude Scotty čelit, stejně jako všem novým věcem, které předtím viděl jenom ve filmech a tajně snil, že by se je snad někdy mohl naučit… tak nějak doopravdy. Odpadlická Niko, jak se Scottyho objev jmenuje, je na tuhle výuku naprosto ideální – kouří, pije, bere lehké drogy a v sexu umí tákhle zajímavé věci ;). Dokážou tyhle dva světy někdy splynout v jedno nebo je Scotty v rámci pravidel reality předem předurčen k záhubě? Trailer vám napoví, že cesta vždycky existuje a stačí jí jen pečlivě hledat… A jen tak mimochodem až nebezpečně dobře vychytává jisté životní momenty a pravdy. No schválně, jestli se aspoň trochu poznáte… ;)

Autor: k0C0UR

Recenze filmu Film Geek

Trailery a klipy filmu Film Geek