Plakát k seriálu Ďáblův sluha

Ďáblův sluha /2007-?

Režie:

Hrají: Bret Harrison, Tyler Labin, Ray Wise

Informace o seriálu Ďáblův sluha

Sam pracuje v supermarketu, má vlídné rodiče, už od střední školy si tajně myslí na dívku, která dělá jen pár metrů od něj a na žádné fotce ho neuvidíte bez jeho těžkotonážního kámoše Tylera. Ten častuje své okolí i Sama životními moudry a sarkastickými hláškami tak často, že se divíte, proč se vlastně živí přerovnáváním regálů se zbožím. Práce v obchoďáku je ale skvělá zašívárna a místnímu osazenstvu nejde ani tak o zvyšování prodejů a titul "prodavač měsíce". Chtějí jen pár babek, aby si mohli užívat. Jejich školní léta dávno minula, ale kdo by se zařazoval do pracovního procesu a plánoval budoucnost, když je doma plná lednička, zaplacená kabelovka a plná skříň vypraného prádla. Sam ale netuší, že bezstarostné chvilky končí ve chvíli, kdy oslaví své jedenadvacáté narozeniny. Matka s otcem mu totiž zapomněli sdělit maličký detail. Kdysi dávno upsali duše ďáblu a protože se nechtěli dělit o ty svoje, nabídli mu do služby ještě nenarozené dítě. Tak nějak počítali s tím, že když žádné nepočnou, všechno se promlčí. Jenže pak se narodil Sam a teď nastal čas, kdy si sám šéf pekla přijde svůj nový přírůstek vyzvednout. Věčně se usmívající důchodce v obleku nevypadá nikterak přísně a nehodlá máchat kosou, aby ukojil své pudy. Sam bude hezky makat a na způsob Ghost Ridera lovit démony, co se nějakou tou skulinkou dostali z pekelného vězení zpátky do našeho světa. Máte problémy s dospíváním a nemůžete najít svoje místo ve společnosti? Dejte se do služeb Satana. Spokojenost zaručena! Spolu s vynalézavým Bertem, jehož moudrost pochází z filmů, comicsů a obalů fastfoodových dobrot tak Sam nakopává monstrům zadek a snaží se získat srdce své milované. Zapomeňte ale na klasickou soap-operovou poetiku, pilotní díl totiž režíroval sám Kevin Smith.