Plakát k filmu Absurdistán

Absurdistán /2006

Režie: Mike Judge

Hrají: Luke Wilson, Dax Shepard, Maya Rudolph, Kevin McAfee, Justin Long

USA premiéra: 1.9.2006

Informace o filmu Absurdistán

Luke Wilson má patent na role průměrných chlapů. Průměrně hezkých, průměrně úspěšných a průměrně chytrých. Režisér Mike Judge, tvůrce hodně povedeného seriálu Tatík Hill a spol. a dříve kultovní dvojice Beavis a Butt-head , se však rozhodl udělat z tohoto veskrze nezajímavého člověka nejchytřejší bytost planety. V Idiocracy se Wilson představí v roli vojáka Joe Bowerse, který je vybrán pro vědecký pokus s hibernací. Spolu se šlapkou Ritou má být experimentálně zmražen a opět probuzen k životu. Bohužel se na oba zapomene a k probuzení dojde až v roce 2505, kdy je lidstvo naprosto vyřízené a Joe s Ritou jsou jeho jedinou nadějí na záchranu. Během pěti set let sice nepřišly roje meteoritů, nevypukla atomová válka a ani na Zemi nepřistál Aštar Šeran se svou flotilou z Plejád, lidstvo zkrátka akorát zblblo. Dva hrdinové, kteří byli před pěti sty lety průměrné nicky, jsou najednou nejchytřejší lidé na celé planetě. Idiocracy bezpochyby operuje se zajímavou myšlenkou, která může za slupkou komedie skrývat chytrou satiru na dnešní společnost. Na druhou stranu to taky může dopadnout jako film, ve kterém budou lidé divně mluvit a chovat se jako blbci. A to by byla škoda, protože něco podobně originálního by si určitě zasloužilo pořádnou péči. Na výsledek si budeme muset ještě nějakou chvilku počkat. A nejspíš až na DVD.

Recenze filmu Absurdistán

Trailery a klipy filmu Absurdistán

DVD a Blu-ray filmu Absurdistán